AVM’lerde sürdürülebilirliÄŸi nasıl saÄŸlıyorsunuz?
Sürdürülebilir bir marka olmanın bir çok sorumluluÄŸu vardır. Kar etmenin ve verimli çalışmanın yanı sıra ; toplumsal ve sosyal bir marka olmayı da gerektirmektedir. Dolayısıyla çevre ve toplum ile bütünleÅŸen , sosyal etkileÅŸimleri dikkate alan , yarının ihtiyaçlarını bugünden tespit eden , öncü ve öngörülü bir hizmet anlayışı ile sürdürülebilirliÄŸi saÄŸlamaktayız. AVM’ler hem alışveriÅŸ, hem sosyal aktivite gibi bir çok hizmeti barındıran iÅŸletmeler olduÄŸu için ; DRY CLEAN EXPRESS olarak böylesine bütüncül bir alanda marka deÄŸerimizi tüketicilere / nihaii kullanıcılara sürdürülebilirlik temellerine göre sunarak vermekteyiz.
· Hizmet kalitesi açısından farklılıklarınızın neler olduÄŸunu düÅŸünüyorsunuz?
Hizmet kalitesi olarak ; MüÅŸterileri ve rakiplerini tarafından takdir edilen bir marka olan DRY CLEAN EXPRESS ; bu farkını Tüketicileri Koruma DerneÄŸi’nin 2011-2012-2013-2014 yıllarında üst üste verdiÄŸi ödüller ile taçlandırmış bulunmaktadır. Ücretsiz servis hattı , hızlı teslimat, uzman kadro ve ileri teknoloji olan organik kuru temizleme sistemleri ile sektöründe lider konuma gelmiÅŸtir. Öncü, sorumlu ve sürekli geliÅŸtirilen hizmetler sunuyor olmak , bizi rakiplerimizden ayıran en temel ilkelerimizdir.
· Hizmet kalitenizi arttırmak için gerçekleÅŸtirmiÅŸ olduÄŸunuz çalışmalar nelerdir?
GeliÅŸen teknoloji ile birlikte ; hizmet kalitemiz de her geçen gün artmaktadır. Özellikle son zamanlarda ; organik kuru temizleme teknolojisini kullanmaya baÅŸlayan DRY CLEAN EXPRESS , çevre ve insan dostu olan bu temizleme sistemi ile, hizmet kalitesini yükseltmiÅŸtir. Hizmet kalitemizi yükseltmek için teknolojik geliÅŸmeleri takip etmenin yanı sıra ; mevcut ÅŸubelerin denetimi de standardı yakalamamızda çok önemli bir çalışmadır. Åžube-MüÅŸteri iletiÅŸimi bir çok dinamiÄŸi barındıran bir iliÅŸkidir. Sorunların hızlı çözülmesi, müÅŸterilerin doÄŸru bilgilendirilmesi için eÄŸitimli ve tecrübeli personel ile hizmet verilmesi kalite standardımızın arttırmanın gerekliliklerindendir.
· Sektördeki yeni ürünleri takip etmek ve bunları kullanmak sizce hizmet kalitesini ve sürdürülebilirliÄŸi nasıl etkiliyor?
Sektörde olan bütün geliÅŸmeleri takip etmek ; hizmet standardını yükseltmede stratejik bir adımdır. Sürdürülebilir bir marka olmanın yolu da hizmet kalitesini yükseltmekten geçtiÄŸi için ; bu iki kavram birbiri ile paralel düÅŸünülmelidir. Sosyal etkileÅŸimlerin, trendlerin, alışkanlıkların , teknolojinin, popülerite ögelerinin sürekli deÄŸiÅŸmesi sebebiyle çağın gereklerini hizmetlerimize entegre ederek geliÅŸtirmek ,kalıcı ve sürdürülebilir marka olmanın ÅŸartı haline gelmiÅŸtir.