GİRİŞİM uzmanlarına göre 2016’da kuru temizleme pazarına adeta yatırımcı akını olacak. Çalışan kadın ve beyaz yakalı sayısının her geçen gün artması , çoğalan otel yatırımları , tekstil ürünlerinin çeşitlenmesi ve tüketici bilincinin gelişmesi ile birlikte kuru temizleme sektörü son yıllarda hızlı bir büyüme sürecine girdi. DRY CLEAN EXPRESS Yönetim Kurulu Başkanı FATİH AVŞAR , ” Pazarın yıllık cirosu 500 milyon euro’ya ulaştı. Kuru Temizleme sektörü işletme maliyetlerinin düşük olması ve kar marjının yüzde 70’leri bulması nedeniyle yatırımcıların ilgisini çekiyor. ” diyor.Türkiye’de kurumsallaşmayı başarmış ve bu süreçte olan belli başlı büyüklükte yaklaşık 50’ye yakın kuru temizleme firması olduğunu belirten AVŞAR, ” Türkiye’deki pazar Avrupa ülkelerinin gerisinde kalıyor , pazarın büyüme potansiyeli oldukça yüksek. ” diyor.